8 JULY 2012

assalamualaikum guys :)

sekarang aku ada kat rumah serdang. hahaa. budak2 hostel jangan jeles yea? :p
kul 11 malam bersamaan 7 july, aku drive pegi klia, amik ibu. dalam perjalanan pegi sana, aku borak2 dengan my sis in law. nak tau pasal apa? pasal polis and aku kena 'kacau' kat asrama. ngee! 

lepas amik parents aku, and family pakcik aku, kitorg pegi makan. jumpa lak cousin kembar aku, dah lama takjumpa dorang. hee. cerita-cerita sampailah tadi. now pukul 2.34 a.m . heee. dorang dah tdur, and skrg, aku nk luangkan masa kt blog ni. walaupun aku cakap sorang2, tapi siyes seronok weh. hahaha. sengih sorang2, gelak sorang2.

exercise lect bagi, aku taksentuh pun ! hahaa. adoi. dugaan kalau dah balik rumah, macam ni laa.. ada je benda nk buat, rileks2 lah, tgk tv lah, sejak aku masuk kptm, jrg gila aku tgk tv, sebab tv kat asrama, button rosak ! takboleh tukar channel. malaysia kalau nk berperang, rasanya aku takkan tau. sebab duduk dalam 'hutan'. haha. paham kan? xD

okay lah, bai, nite <3

p/s : sweetdream mister A . sayang awak , keping :p


No comments:

Post a Comment